Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zamówienia: Prace remontowe zabytkowego wiatraka-koźlaka w m. Buszkowice

  • Numer postępowania GN.271.14.2025.RM
  • Typ postępowania Postępowanie wyłączone z PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Zapytanie ofertowe otwarte

    Ogłoszenie

    Opis przedmiotu postępowania:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego
    w trakcie realizacji zadania pn. Prace remontowe zabytkowego wiatraka-koźlaka w m. Buszkowice.
    2. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wykonuje swoje zadania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 25 i 26 Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2025. poz. 418).
    3. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, stanowiącym załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.
    4. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
    1) Wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2025. poz. 418).
    2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej.
    3) Nadzór i bieżąca kontrola postępu oraz jakości realizacji zadania oraz reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas realizacji robót budowlanych, między innymi poprzez bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami oraz przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami i zasadami sztuki i wiedzy technicznej.
    4) Zapoznanie się z treścią umowy łączącej Zamawiającego z podmiotem realizującym roboty budowlane, celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tej umowy.
    5) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną i wszelkimi decyzjami administracyjnymi związanymi z nadzorowaną inwestycją.
    6) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
    7) Sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji.
    8) Rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót, wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót - po uzgodnieniu z Zamawiającym.
    9) Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów oraz na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
    10) Udział w odbiorach robót.
    11) Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy.
    12) Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych.
    13) Informowanie o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy itp.
    14) Uczestniczenia w naradach koordynacyjnych w terminach zależnych od potrzeb i postępu robót.
    15) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany, konserwatora zabytków oraz inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli.
    16) Traktowania informacji uzyskanych od Zamawiającego jako poufnych.
    17) Stałych konsultacji i doradztwa na rzecz Zamawiającego.
    18) W przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez wykonawcę, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie kontraktu budowlanego.
    19) Ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych lub zamiennych zgłaszanych przez wykonawcę, w tym przygotowanie kosztorysów, przedmiarów i uzyskanie wymaganych uzgodnień.
    20) Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową.
    21) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.
    22) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego.
    23) Udzielenie Zamawiającemu wszelkiej merytorycznej pomocy w trakcie w/w kontroli oraz
    w związku z przygotowaniem odpowiedzi na informację pokontrolną, a także na etapie wdrażania zaleceń pokontrolnych, których zakres dotyczy realizowanych robót w ramach inwestycji.
    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Szyfrowanie oferty:
    Nie
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2025-04-30 15:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-04-30 15:00
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-04-23
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-04-23 10:13 -
    icon zapytanie ofertowe_GN.271.14.2025.pdf 2025-04-23 10:13 9.93 MB
    icon Projekt techniczny - prace remontowe 20.12.2024.pdf PT 2025-04-23 10:13 14.35 MB
    icon Wykaz Cen.xlsx przedmiar robót 2025-04-23 10:13 14 KB

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacje o wynikach Informacje o wynikach 2025-05-06 08:22 -

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa